2011. november 27., vasárnap

TIMESHIFT PC játék ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Teljesen új játék, csak kipróbálva volt.
http: //bloom. hsw. hu/hirek. php? tabla=hirek_200710&id=258
Nézd meg a videókat is róla, a fenti linkre kattintva!
Leírás a játékról:
A TimeShiftben hatalmat kapunk az idő felett: lelassíthatjuk, megállíthatjuk és visszapörgethetjük - szabadon garázdálkodhatunk, míg a körülöttünk lévő ellenfelek és tárgyak megállnak az időben. A bonyolult idő-irányító rejtvények fontos részét képezik a játékmenetnek - a TimeShiftben az első személyű akciójátékoknak egészen új irányzatát próbálhatjuk ki.
A TimeShiftben egy titokzatos fizikust irányíthatunk (aki annyira titokzatos, hogy még a játék végén sem tudunk semmit a karakterről, pedig órákat töltünk vele), akinek van egy különleges ruhája. Futurisztikus öltözete megvédi a támadásoktól, Halo-szerűen adja vissza egészségét és még magát az időt is befolyásolhatja vele. Biztos találkoztál már olyan játékkal, amiben szerepelt az elcsépelt “ bullet time”. Ugyanez a lassított dolog a TimeShiftben is megvan - csak ebben egy lépéssel tovább is mehetünk: megállíthatjuk vagy visszapörgethetjük az időt. AIeffektet használjuk, de akár szabadon is eldönthetjük. társunk, az S. S. A. M javasolni fogja hogy melyik
A harcokra az idő befolyásolása elég érdekesen hat. Ha gránátokkal támadnak ránk és visszapögetjük az időt, visszakerülnek a levegőbe - másodszora kitérhetünk előlük. Ha robbanás alatt állítjuk le az időt, akkor kiléphetünk a hatósugarukból - tehát sértetlenül megúszhatjuk a támadást. Ha lelassítjuk vagy megállítjuk, akkor előre megtudhatjuk, honnan fognak érkezni a rakéták. Ha megállítjuk az időt, az ellenség kezéből akár ki is vehetjük a fegyvert. Röviden: szuperhősök vagyunk - és mivel a TimeShifttel remek munkát végeztek, ezt át is érezzük.
A játék a végére azonban leredukálódik a szokásos lövöldözős stílusúvá - amihez már több mint ezerszer volt szerencsénk. Ez nagyrészt néhány túl erős fegyver miatt következik be, amikhez rengeteg muníció jár. A legkiemelkedőbb példa erre a Thunderbolt - egy olyan nyílvessző, ami még csak nem is hasonló a Gears of Warban lévőhöz. Ez a fegyver nyilat lő ki (nincs visszatöltődési ideje), ami ha beleáll az ellenségbe azonnal megöli őket - nem számít, hol találjuk el őket. A fegyver kiegyensúlyozása lassú mozgatásából adódik. Leadott lövéseinkre azonban nincs hatással az idő befolyásolása. Ez azt jelenti, hogy ha lelassítjuk az időt, a lövedékek annyira gyorsan fognak haladni, hogy az ellenség nem térhet ki előlük. A zoom segítségével - ha lelassítottuk az időt - simán hátradőlve szedhetjük le az ellenségeket egy-két sorozattal még a legtávolabbi helyekről is, csak ki kell várnunk, hogy visszatöltődjön és ugyanezt megismételhessük. Ha úgy próbálunk játszani hogy minden rendelkezésünkre álló eszközt felhasználjunk, akkor is nehéz megállni hogy ne csábítsanak el olyan trükkök, amik segítségével könnyedén legyőzhetünk egész nagy seregeket. Nem javítja az összképet, hogy a framerateor visszapörgetjük az időt egy nagy harc kellős közepén. akadozik amik
A fejtörők a kezdetekben elég érdekesek, de végül közönségessé válnak. Három fő típusuk van a pályákól függően. A leggyakrabban azzal fogunk találkozni, amikor valamilyen kiindulópont megmozdításához vagy felemelkedéséhez el kell fordítanunk egy kart, aztán le kell lassítanunk az időt, hogy ráugorhassunk. Ha megállítjuk az időt, átsétálhatunk olyan vízeken, amikbe áramot vezettek, vagy ehhez hasonló, népszerű halálos akadályokon. Az utolsó rejtvényben az időt megállítva olyan rámpákon kell áthaladnunk, amik egyébként szétesnének.
Valójában ezeket aligha nevezhetjük rejtvényeknek - különösen azért, mivel az AI javasolja, hogy milyen módon befolyásoljuk az időt a teljesítésükhöz. Mivel minden feladat előre meg van írva, az is lehetetlen, hogy másféleképpen oldjuk meg ezeket - még akkor sem ha ésszerűnek és megvalósíthatónak tűnik. Sokkal több lehetőség fért volna bele - ez különösen arra igaz, amikor az időt visszapörgetjük - és egyértelműen érezhető, hogy a Timeshiftből egy csomó lehetőséget kihagytak.
A játékmenet könnyed és szórakoztató, csak apróbb problémákkal találkozhatunk benne - viszont ez még a legjobb játékokban is előfordul. A kisebb harcokat a járműhasználat, lőtornyok használata vagy a rejtvények tarkítják, amik rendszeresen vadabb összecsapásokat eredményeznek. A pályatervezés elégé lineáris és célirányos, de könnyen követhető és kerültek bele olyan dolgok, amiktől a harcok intenzívvé és élvezetessé válnak. A legjobb az egészben, hogy van néhány olyan hely (a legvégét leszámítva), ahol a játék a legkevésbé sem zavaros. Vagyis ha meghalunk, gyakran olyan érzésünk támad hogy nem használtuk elég jól az időmanipuláló képességünket - következő alkalommal jobban fog menni.
A vizuális megjelenítés igazán páratlan, különösen az első és utolsó pályákon, amiket esőben, sötét városokban játszhatunk. Gyönyörűek az esőcseppek, amikor megállítjuk az esőt és átszaladunk rajtuk. Az is káprázatos, amikor visszapörgetjük az időt és végignézhetjük ahogy felfelé szállnak. Máskor meg - különösen a játék felénél lévő részekben - egyértelműen az látszik inkább, hogy a játékot egyszerű alapokra építették és nem leszünk elájulva a hiányos a művészeti tervezéstől, átlagos karaktermodellektől és az ötlettelen környezettől. A játékmenethez hasonlóan a vizuális szabadság színvonala is a jó és a rossz között hullámzik. A találat és hang-effektek azonban nem kerülnek ki a hullámvölgyből.
Talán leginkább a multiplayer aréna harcok miatt érdemes TimeShiftet megvenni. Az időt befolyásoló mechanikákat sikerült jól átültetni a multiplayerbe a chrono gránátokkal - ezek kicsi időborkokat képeznek, amikben módosul az idő. Ha valamit lassú időbuborékkal kapunk el, akkor a sebessége a töredékére lassul - embert, lövedékeket és rakétákat is beleértve. Ez a single player feldolgozása, ami hihetetlenül jól működik és rengeteg játéktípusban nagy sikerrel alkalmazhatjuk. A deathmatch, team deathmatch, egy az egy ellen és a CTF (capture the flag) mind bele kerültek a TimeShiftbe, de ezeknek a további variációiban is kihasználhatjuk az idő feletti hatalmunkat. Az egyikben egy időbuborék csapdájába kell ejtenünk az ellenségünket, mielőtt végzünk vele. Egy másikban valaki “ king” lesz és korlátlan hatalmat kap az idő felett - cserébe viszont az összes játékos őt támadja. Ezen kívül van még támadó - védekező játék, amiben meg kell bénítanunk az ellenséges csapat gépezetét chrono gránátokkal.
A TimeShift multiplayere régi típusú aréna harc, tehát a jó és a nem túl jó dolgok is előtérbe kerülnek. Gyors menetű és vagy nagyon kevés, vagy egyátalán nincs lehetőségünk a fedezékbe húzódásra - tehát a halálozási ráta nagyon gyorsan felkúszik. Ezen kívül rengeteg testreszabási lehetőséget kapunk (a konzolos irányítást is beleértve, amiben a gombkiosztáshoz annyi variáció tartozik hogy nem számít jobb vagy balkezesek vagyunk, mindenkinek meg fog felelni).
Tapasztalatunk szerint a single player túlzottan erős fegyverei az online játékban tökéletesen ki lettek egyensúlyozva. A TimeShift szép vonása, hogy bármilyen fegyvert ragadunk meg, azonnal beleugorhatunk a harc kellős közepébe. A játék gyors menetű és könnyű irányítani - simán beszállhatunk és el is kezdhetjük a harcot, a későbbiekben pedig, amikor rájövünk a chrono gránátok működésre, elmélyedhetünk benne és megpróbálhatjuk a saját malmunkra hajtani a szelet.
Minimális rendszerigény:
Processzor órajel: 2000 Mhz Memória: 1024 MB Video memória: 128 MB Op. rendszer: -Windows XP
-Windows Vista
Videókártya: NVIDIA(R) GeForce(R) 6600 128 MB DirectX(R) 9. 0c-compatible card with Pixel Shaders 2. 0b support or equivalent (ATI(R) Radeon(R) x700) with latest DirectX drivers Processzor: Intel(R) Pentium(R) 4 2. 0 GHz or AMD(R) equivalent Helyigény: 1024 MB Hang: DirectX 9. 0c-compatible sound card Hálózat: Broadband internet connection only (no modem play) Egyéb: CD-ROM drive - 8X or faster DVD drive
http: //bloom. hsw. hu/hirek. php? tabla=hirek_200710&id=258
 
Nézz szét a többi termékem közt is!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-16 07:00
. TIMESHIFT PC játék ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése